Індивідуальне читання іноземною мовою як засіб формування лінгвокультурологічного поля студента

  • Валентина Федорівна Радкіна Ізмаїльський державний гуманітарний університет
  • Галина Володимирівна Мельниченко Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Ключові слова: лінгвокультурологічне поле, лінгвокультурема, індивідуальне читання, індивідуальна навчальна діяльність, інтерактивна навчальна діяльність

Анотація

У статті розглядаються переваги навчання іноземним мовам шляхом формування лінгвокультурологічного поля, що дозволяє оволодіти лінгвістичними поняттями в культурологічному польовому контексті. Дослідження демонструє два етапи формування лінгвокультурологічного поля студента в межах індивідуального читання – етап індивідуальної й етап інтерактивної навчальної діяльності.

Біографії авторів

Валентина Федорівна Радкіна, Ізмаїльський державний гуманітарний університет

доцент кафедри романських мов та перекладу, кандидат педагогічних наук, доцент

Галина Володимирівна Мельниченко, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

доцент кафедри германської філології та методики викладання іноземних мов, кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

Бессерт О. Обучение индивидуальному чтению студентов четвертого курса педагогического вуза : Английский язык как вторая специальность: дис. ... кандидата педагогических наук : 13.00.02 / О. Бессерт. – Санкт-Петербург, 2005. – 257 с.

Воробьев В. Лингвокультурология (теория и методы) / В. Воробьев. – М. : Издательство РУДН, 2006. – 330 с.

Воробьёв В. Культурологическая парадигма русского языка: Теория описания языка и культуры во взаимодействии / В. Воробьев. – М. : Ин-т русского языка им. Пушкина, 1994. – 76 с.

Гальперин И. Текст как объект лингвистического исследования / И. Гальперин – М. : Наука, 1981. — 140 с. – С. 27–29.

Гриценко Т. Культурологія. Навчальний посібник / Т. Гриценко, С. Гриценко, А. Кондратюк. – К. : Центр навчальної літератури, 2007. – 392 c.

Мягченко Г. Лингвокультурологическое поле / Г. Мягченко // Аналитика лингвокультурологии. – 2011. – Вып. 3(21) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.analiculturolog.ru/journal/ archive/item/746-41.html.

Шевченко В. Теоретические основы визуализации коммуникации / В. Шевченко // Вестник Приднестровского университета. Серия Гуманитарные науки. – 2013. – Вып. 20 (163). – С. 174–181.

Common European Framework оf Reference For Languages: Learning, Teaching, Assessment Language. Policy Unit. – Strasbourg, Cambridge University Press, 2001. – 265 P.

Dolch E. Individualized reading vs. group reading / E. Dolch // Elementary English. – 1961. – Vol. 38, № 8 (DECEMBER). – Р. 566–575.

Опубліковано
2019-08-23