Індивідуальне читання іноземною мовою як засіб формування лінгвокультурологічного поля студента
Анотація
У статті розглядаються переваги навчання іноземним мовам шляхом формування лінгвокультурологічного поля, що дозволяє оволодіти лінгвістичними поняттями в культурологічному польовому контексті. Дослідження демонструє два етапи формування лінгвокультурологічного поля студента в межах індивідуального читання – етап індивідуальної й етап інтерактивної навчальної діяльності.
Посилання
Бессерт О. Обучение индивидуальному чтению студентов четвертого курса педагогического вуза : Английский язык как вторая специальность: дис. ... кандидата педагогических наук : 13.00.02 / О. Бессерт. – Санкт-Петербург, 2005. – 257 с.
Воробьев В. Лингвокультурология (теория и методы) / В. Воробьев. – М. : Издательство РУДН, 2006. – 330 с.
Воробьёв В. Культурологическая парадигма русского языка: Теория описания языка и культуры во взаимодействии / В. Воробьев. – М. : Ин-т русского языка им. Пушкина, 1994. – 76 с.
Гальперин И. Текст как объект лингвистического исследования / И. Гальперин – М. : Наука, 1981. — 140 с. – С. 27–29.
Гриценко Т. Культурологія. Навчальний посібник / Т. Гриценко, С. Гриценко, А. Кондратюк. – К. : Центр навчальної літератури, 2007. – 392 c.
Мягченко Г. Лингвокультурологическое поле / Г. Мягченко // Аналитика лингвокультурологии. – 2011. – Вып. 3(21) [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.analiculturolog.ru/journal/ archive/item/746-41.html.
Шевченко В. Теоретические основы визуализации коммуникации / В. Шевченко // Вестник Приднестровского университета. Серия Гуманитарные науки. – 2013. – Вып. 20 (163). – С. 174–181.
Common European Framework оf Reference For Languages: Learning, Teaching, Assessment Language. Policy Unit. – Strasbourg, Cambridge University Press, 2001. – 265 P.
Dolch E. Individualized reading vs. group reading / E. Dolch // Elementary English. – 1961. – Vol. 38, № 8 (DECEMBER). – Р. 566–575.