Організація диференційованого навчання на прикладі розвитку комунікативних навичок у студентів немовних спеціальностей
Анотація
У статті проаналізовано різні підходи до проблеми диференційованого навчання. Запропонована групова форма організації занять з іноземної мови, при якій диференціація навчання базується на врахуванні рівня підготовки студентів немовних спеціальностей. На прикладі навчальної комунікації показані вправи різної складності для розвитку розмовних навичок.
Посилання
Берман И.М. Методика обучения английскому языку в неязыковом вузе / И.М. Берман – М., 1970. – 112 с.
Берман И.М. Грамматика английского языка / И.М. Берман, Т.М. Ковбасюк. – 2-е изд., перераб.и доп. – К. : Вища шк., 1983. – 301 с.
Маслова В.А. Лингвокультурология / В.А. Маслова. – М. : Академия, 2001. – 208 c.
Педагогическое творчество в Германии / [составит.: А. Панов ]. – Москва, 1921. – 128 с.
Унт И.Э. Индивидуализация и дифференциация обучения / И.Э. Унт. – М. : Педагогика, 1990. – 192 с.
Чередов И.М. О дифференцированном обучении на уроках / И.М. Чередов – М. : Просвещение, 1973. –156 с.
A Common European Framework of Reference for Languages: learning, teaching, assessment [Electronic resource]. – Access mode : https://www.coe.int/t/dg4/linguistic/source/framework_en.pdf .
Мангеймська система [Electronic resource]. – Access mode : http://ibib.ltd.ua/manngeymskaya-sistema-25467.html.