ФОРМУЛА ВПЛИВУ РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ
Ключові слова:
емоції, рекламний дискурс, сугестія, формула впливу
Анотація
У статті розглянуто феномен впливу, специфіку емоції як субстрату впливу, описано низку формул рекламного впливу загалом і сугестивні схеми / формули кожного жанру реклами зокрема. Запропоновано узагальнені формули впливу різновекторної (позитивної / негативної) скерованості рекламного дискурсу.
Посилання
1. Дейян А. Реклама / А. Дейян ; пер. с франц. – М. : Сирин, 2002. – 144 с.
2. Іванченко Р . Г. Реклама : словник термінів / Р. Г. Іванченко. – К. : Патент,
1998. – 208 с.
3. Кармин А. С. Психология рекламы / А. С. Кармин. – СПб. : ДНК, 2004. –
512 с. – (Психология и культура).
4. Кеворков В. В. Реклама и паблик рилейшнз [Электронный ресурс] / В. В.
Кеворков, С. В. Леонтьев. – Режим доступа :
http://cfin.ru/marketing/kevorkov-11.shtml
5. Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних
рекламних слоганів : автореф. дис. … канд. філол. наук : 10.02.01 /
Анастасія Володимирівна Ковалевська. – Одеса, 2011. – 24 с.
6. Кутуза Н. В. Короткий асоціативний словник рекламних слоганів / Н. В
Кутуза, Т. Ю. Ковалевська. – Одеса : Астропринт, 2011. – 80 с.
7. Песоцкий Е. А. Реклама и психология потребителя / Е. А. Песоцкий. –
Ростов н/Д : Феникс, 2004. – 198 с. – (Серия «Психология бизнеса»).
8. Рюмшина Л. И. Манипулятивные приёмы в рекламе: учеб. пособие / Л. И.
Рюмшина. – М. : МарТ; Ростов н/Д : МарТ, 2004. – 240 с. – (Серия
«Журналистика и реклама»).
9. Социальная реклама / [Л. М. Дмитриева, Ю. С. Бернадская, Т. А.
Костылева, С. С. Марочкина, Н. В. Ткаченко] ; под ред. И. Л. Дмитриевой.
– М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2009. – 271 с.
10. Ценёв В. В. Психология рекламы. Реклама, НЛП и 25 кадр / В. В. Ценёв. –
СПб. : Речь, 2007.
11. Черепанова И. Стрела времени. Направленная энергия мира / И.
Черепанова. – М. : Профит Стайл, 2009. – 576 с.
2. Іванченко Р . Г. Реклама : словник термінів / Р. Г. Іванченко. – К. : Патент,
1998. – 208 с.
3. Кармин А. С. Психология рекламы / А. С. Кармин. – СПб. : ДНК, 2004. –
512 с. – (Психология и культура).
4. Кеворков В. В. Реклама и паблик рилейшнз [Электронный ресурс] / В. В.
Кеворков, С. В. Леонтьев. – Режим доступа :
http://cfin.ru/marketing/kevorkov-11.shtml
5. Ковалевська А. В. Метамодель лінгвістичної сугестивності політичних
рекламних слоганів : автореф. дис. … канд. філол. наук : 10.02.01 /
Анастасія Володимирівна Ковалевська. – Одеса, 2011. – 24 с.
6. Кутуза Н. В. Короткий асоціативний словник рекламних слоганів / Н. В
Кутуза, Т. Ю. Ковалевська. – Одеса : Астропринт, 2011. – 80 с.
7. Песоцкий Е. А. Реклама и психология потребителя / Е. А. Песоцкий. –
Ростов н/Д : Феникс, 2004. – 198 с. – (Серия «Психология бизнеса»).
8. Рюмшина Л. И. Манипулятивные приёмы в рекламе: учеб. пособие / Л. И.
Рюмшина. – М. : МарТ; Ростов н/Д : МарТ, 2004. – 240 с. – (Серия
«Журналистика и реклама»).
9. Социальная реклама / [Л. М. Дмитриева, Ю. С. Бернадская, Т. А.
Костылева, С. С. Марочкина, Н. В. Ткаченко] ; под ред. И. Л. Дмитриевой.
– М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2009. – 271 с.
10. Ценёв В. В. Психология рекламы. Реклама, НЛП и 25 кадр / В. В. Ценёв. –
СПб. : Речь, 2007.
11. Черепанова И. Стрела времени. Направленная энергия мира / И.
Черепанова. – М. : Профит Стайл, 2009. – 576 с.
Опубліковано
2019-04-02
Розділ
Статті