Особливості формування іншомовної професійної комунікативної компетентності в умовах використання інформаційних технологій
Анотація
У статті розглядаються особливості формування іншомовної комунікативної компетентностіі в студентів немовних спеціальностей за допомогою використання інформаційних технологій; розкриваються сутнісні характеристики методів навчання іноземної мови в умовах упровадження в навчальний процес сучасних інформаційних технологій.
Посилання
Глобализация и конвергенция образования: технологический аспект. Научное издание / под общей ред. профессора Ю.Б. Рубина. – М. : ООО «Маркет DC Корпорейшн», 2004.
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / наук. ред. укр. вид.: д-р пед. наук, проф. С.Ю. Ніколаєва. – К. : Ленвіт, 2003. – 273 с
Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. Авторская версия. Материалы к 1-му заседанию методологического семинара 20 мая 2004 г. / И.А. Зимняя. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004.
Краснощекова Г.А. Непрерывное языковое образование в языковом вузе / Г.А. Краснощекова. – М. : Издательский дом МПА – Пресс, 2005.
Новые педагогические и информационные технологии в системе образования / под ред. Е.С. Полат. – М. : Academia, 2000.
Огурцова О.Л. Навчання ділової англійської мови з використанням Інтернет-ресурсів / О.Л. Огурцова // Іноземні мови. – 2006. – № 4. – С. 26–29.
Писаренко В.И. Аудиовизуальные технологии обучения иностранным языкам в техническом вузе / В.И. Писаренко. – М. : Издательский дом МПА-Пресс, 2004.
Сухомлин В.А. Разработка системы компетенций для образовательного стандарта нового поколения по направлению «Информационные технологии» / В.А. Сухомлин [Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.sukhomlin.ru/results/doklad_Volgograd.doc, 30.10.2005 р.
Hutmacher Walo. Key competencies for Europe: Report of the Symposium Berne, Switzerland, 27-30 March1996 / Council for Cultural Co-operation (CDCC) // Secondary Education for Europe Strasburg. – 1997.