Сугестивний потенціал сучасного рекламного дискурсу (структурно-синтаксичний аспект)
Анотація
У статті розглянуто сугестивні можливості сучасного рекламного дискурсу в аспекті його структурно-синтаксичного потенціалу. Деталізовано роль різних синтаксичних конструкцій за модальністю, будовою, функціонуванням у структурі рекламного тексту.Посилання
Дмитрук О.В. Маніпулятивні стратегії в сучасній англомовній комунікації (на матеріалі текстів друкованих та Інтернет-видань 2000–2005 років) : автореф. дис. … канд. філол. наук : спец. 10.02.04 «Германські мови» / О.В. Дмитрук. – К., 2006. – 19 с.
Ковалевська Т.Ю. Специфіка рекламного та політичного дискурсів / Т.Ю. Ковалевська // Реклама та PR у масовоінформаційному просторі : [монографія]. – Одеса : Астропринт, 2009. – С. 11–21.
Кутуза Н.В. Прийоми рекламного впливу / Н.В. Кутуза // Реклама та PR у масовоінформаційному просторі : [монографія]. – Одеса : Астропринт, 2009. – С. 210–214.
Попова Е.С. Рекламный текст и проблемы манипуляции : автореф. дисс. … канд. филол. наук : спец. 10.02.01 «Русский язык» / Е.С. Попова. – Екатеринбург, 2005. – 25 с.
Старикова Е.Н. Проблемы семантического синтаксиса : [монография] / Е.Н. Старикова. – К. : Вища школа, 1985. – 122 с.
Шабат С.Т. Категорія питальної модальності в сучасній українській мові : автореф. дис. ... канд. філол. наук : спец. 10.02.01 / С.Т. Шабат ; Прикарпат. держ. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2000. – 19 с.