Функціонально-стилістичні різновиди рекламних текстів
Анотація
У статті розглянуто рекламну комунікацію як специфічну форму впливу на споживача, представлено різні погляди на визначення поняття «рекламний текст» та запропоновано комплексну класифікацію текстів реклами.
Посилання
Антонова М.К. Имплицитная семантика рекламного текста / М.К. Антонова // Внешнеторговая промышленная реклама и рекламная направленность технической документации. – Челябинск : ЧГУ, 1985. – С. 5–12.
Бенеш Г. Психологія реклами / Г. Бенеш // Психологія. – 2007. – С. 426–428.
Бибик С.П. Усна літературна мова в українській культурі повсякдення / С.П. Бибик. – Ніжин : Аспект-Поліграф, 2013. – 589 с.
Булик Ю.В. Рекламний текст в параметрах аксіологічної прагмалінгвістики : автореф. дис. … канд. філол. наук : спец. 10.02.02 «Російська мова» / Ю.В. Булик. – Х., 2009. – 21 с.
Гузенко С. Типи комунікативних регістрів рекламного дискурсу / С. Гузенко // Вісник Львівського університету. Серія «Філологія». – Львів : ЛНУ, 2004. – Вип. 34. – Ч. 2. – С. 385–391.
Денисон Д. Учебник по рекламе. Как стать известным, не тратя денег на рекламу / Д. Денисон, Л. Тоби. – Мн. : Современное слово, 1997. – 320 с.
Джефкінс Ф. Реклама : [практ. посіб.] / Ф. Джефкінс. – 4-е вид.]. – К. : Знання, 2001. – 456 c.
Зелінська О.І. Лінгвальна характеристика українського рекламного тексту : автореф. дис. … канд. філол. наук : спец. 10.02.01 «Українська мова» / О.І. Зелінська. – Х., 2005. – 15 с.
Зирка В.В. Рекламный текст и его особенности / В.В. Зирка // Вісник Дніпропетровського університету ім. Альфреда Нобеля. Серія «Філологічні науки». – 2011. – № 2. – С. 208–214.
Зірка В.В. Мовна парадигма маніпулятивної гри в рекламі : автореф. дис. … докт. філол. наук : спец. 10.02.02 «Російська мова» / В.В. Зірка. – К., 2005. – 26 с.
Іванченко Р.Г. Реклама: словник термінів / Р.Г. Іванченко. – К., 1998. – 207 с.
Карасик В.М. Модальность рекламного текста / В.И. Карасик // Внешнеторговая промышленная реклама и рекламная направленность технической документации. – Челябинск : Уральский дом научно-технической пропаганды, 1985. – С. 15–16.
Клушина Н.И. Восприятие рекламы / Н.И. Клушина // Русская речь. – 2001. – № 1. – С. 64–67.
Магеррамов И.А. О парадоксе в рекламе / И.А. Магеррамов // Русская речь. – 2002. – № 2. – С. 59–64.
Ольшанский Д.В. Психология масс / Д.В. Ольшанский. – СПб. : Питер, 2002. – 368 с.
Реклама: внушение и манипуляция. Медиа-ориентированный подход / глав. ред. Д.Я. Райгородский. – Самара : Бахрах-М, 2007. – 752 с.
Соловйов С. Комунікаційна потреба сучасності / С. Соловйов // Науковий світ. – 2004. – № 11. – С. 26–27.
Стилистический энциклопедический словарь русского языка / глав. ред. М.Н. Кожина ; члены редкол.: Е.А. Баженова, М.П. Котюрова, А.П. Сковородников. – М. : Флинта : Наука, 2006. – 696 с.