МЕТАМОДЕЛЬ ЛІНГВІСТИЧНОЇ СУГЕСТИВНОСТІ ПОЛІТИЧНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ

  • Анастасія Володимирівна Ковалевська Національний університет «Одеська юридична академія»
Ключові слова: слоган, метамодель, НЛП, сугестивна лінгвістика

Анотація

У статті проаналізовано та систематизовано алгоритми реалізації мовної сугестивності політичних рекламних слоганів з огляду на їхні іманентні впливові потенції, що стало основою для створення метамоделі реалізації сугестивної функції мови в цих дискурсах

Біографія автора

Анастасія Володимирівна Ковалевська, Національний університет «Одеська юридична академія»

кандидат філологічних наук, асистент

Посилання

1. Бойко О.Д. Політичне маніпулювання : навч. посіб. / О.Д. Бойко. – К.:
Академвидав, 2010. – 432 с. (Серія «Альма-матер»)
2. Бэндлер Р., Гриндер Д. Структура магии / Р. Бэндлер, Д. Гриндер. – СПб.:
Белый кролик, 1996. – 496 с.
3. Варій М.Й. Політико-психологічні передвиборчі та виборчі технології:
Навчально-методичний посібник / М.Й. Варій. – К., 2003. – 400 с.
4. Квіт С. Масові комунікації: Підручник / С. Квіт. – К.: Вид. дім «КиєвоМогилянська академія», 2008. – 206 с.
5. Климов Г.А. Фонема и морфема. К проблеме лингвистических единиц /
Г.А. Климов. – М.: Наука, 1967. – 128 с.
6. Ковалевська А. Конструкт-моделювання як метод формації політичних
слоганів / А. Ковалевська // Людина. Комп’ютер. Комунікація.: Збірник наукових праць / За ред.. Ф.С.Бацевича. – Львів: Видавництво Національного
університету «Львівська політехніка», 2010. – С. 143-145.
7. Ковалевська А.В. Оптимізація конгруентності бренд-ергоніма та рекламного слогана / А.В.Ковалевська // Діалог: Медіа-студії: Збірник наукових
праць / За заг. ред. Александрова А.В. Вип. 6. – Одеса: ОРІДУ НАДУ,
2008. – С. 257-264.
8. Ковалевська А.В. Реклама та PR у масовоінформаційному просторі / Реклама та PR у масовоінформаційному просторі: монографія / [Ковалевська
Т.Ю., Кондратенко Н.В., Кутуза Н.В., Порпуліт О.О., Ковалевська А.В.]: за
заг. ред. О.В.Александрова; відп. ред.. Т.Ю.Ковалевська, Н.В.Кутуза. –
Одеса: Астропринт, 2009. – 400 с.
9. Ковалевська А.В. Структурна модель текстової сугестивності (на матеріалі
рекламних слоганів і замовлянь) / А.В.Ковалевська // Актуальні питання
масової комунікації: науковий журнал / голов. ред. В.В.Різун ; Інститут
журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. – К., 2008. – 56с. – С. 35-38.
10. Ковалевська А.В. Суб’єктно-об’єктна класифікація політичних рекламних
слоганів (на матеріалі президентської передвиборчої кампанії 2009-2010
р.р.) / А.В.Ковалевська // Світ соціальних комунікацій : Науковий журнал.
– К., 2011. – Т. 2. – С. 89-91.
11. Ковалевська Т.Ю. Комунікативні аспекти нейролінгвістичного програмування : Монографія / Т.Ю. Ковалевська. – Одеса : Астропринт, 2001.
12. Ковалевська Т.Ю. Функціональні домінанти медіа-текстів: переконування
чи вплив? / Т.Ю. Ковалевська // Діалог: Медіа-студії: Зб. наук. Праць. –
Вип..4. – Одеса: ОРІДУ НАДУ, 2006. – С. 110-119.
13. Кондратенко Н.В. Політичний дискурс: сутність, типологія, специфіка
функціонування / Н.В. Кондратенко // Реклама та PR у масовоінформаційному просторі: монографія / [Т.Ю Ковалевська, Н.В. Кондратенко,
Н.В. Кутуза та ін.]; за заг. ред. О.В. Александрова; відп.ред. Т.Ю. Ковалевська, Н.В. Кутуза. – Одеса: Астропринт, 2009. – С. 21-26.
14. Корнієнко В. Політичний ідеал як проблема вибору / В. Корнієнко // Електронний журнал «Людина і політика». – №2(14). – 2001. // Document
HTML/ – http://www.icai.org.ua/lip/
15. Мокшанцев Р.И. Психология рекламы : Учеб. пособие / Р.И. Мокшанцев /
Науч. ред. М.В.Удальцова. – М. : ИНФРА-М, Новосибирск : Сибирское соглашение, 2000.
16. Морозова И. Слагая слоганы / И. Морозова. – М.: РИП-Холдинг, 1996. –
168 с.
17. Почепцов Г.Г. Имидж : от фараонов до президентов / Г.Г. Почепцов. – К.:
АДЕФ-Украина, 1997.
18. Реклама: Словник термінів / [упорядник Р. Г. Іванченко]. – К.: Фонд сприяння розвитку книговидання та преси, 1998. – 208 с.
19. Серажим К.С. Дискурс як соціолінгвальне явище: методологія, архітектоніка, варіативність / К.С. Серажим. – К.: Київський національний університет, 2002. – 392с.
20. Черепанова И.Ю. Заговор народа. Как создать сильный политический
текст / И.Ю. Черепанова. – М.: КСП+, 2002. – 464 с.
21. Экман П. Психология лжи. Обмани меня, если сможешь. – СПб.: Питер,
2010. – 304 с.
22. Devlin L.P. Political commercials in American presidential elections / L.P.
Devlin // Kaid L.L. & Holtz-Bacha C. (Eds.). Political advertising in western
democracies: Parties and candidates on television. – Thousand Oaks, CA: Sage,
1995. – P. 186-205.
Опубліковано
2019-04-02