ЛІНГВО-СУГЕСТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРАГМАТИЧНОГО ТЕКСТУ
ЕМОТИВНА КОРЕЛЯЦІЯ
Ключові слова:
молитва, лінгво-сугестивна техніка, мовний вплив, емотивна кореляція, прагматичний текст
Анотація
Адекватним об’єктом лінгвістичного аналізу в контексті окресленої проблеми виступають молитви. Було з'ясовано, що феномен гармонізувальної дії молитовного акту зумовлюється психо-екологічністю лінгво-сугестивного втілення молитви. Вочевидь, що механізми вербально-сугестивного впливу молитви можуть бути адаптованими до завдань інших впливових дискурсів.
Посилання
1. Грановская Р.М. Психология веры / Рада Михайловна Грановская. – СПб.:
Издательство «Речь», 2004. – 576 с.
2. Евхологіон або Требник цебто Чини Святих Таїнств, Благословення,
Освячення та інші Церковні Моління на різні потреби. Ч.1. – Вінніпег:
Видання Української Греко-Православної Церкви в Канаді, 1954. – 340 с.
3. Зенько Ю.М., Шеховцова Л.Ф., Элементы православной психологии / Ю.
М. Зенько, Л. Ф. Шеховцова,. – СПб.: ООО Издательство «Речь», 2005. –
250 с.
4. Изард К. Психология эмоций / Кэррол Э. Изард ; [пер. с англ.
А.Татлыбаева]. – СПб. : Издательство «Питер», 1999. – 440 с.
5. Поміч Пресвятої Богородиці: перед якими іконами Пресвятої Богородиці
молитися в різних потребах. З історичним описом та молитвами до кожної
ікони / [автор і складач, релігієзнавець Калінін А.В.]. – Б.м.: «Церковна
майстерня», б.р. – 104 с.
6. Потятиник Б.В. Екологія ноосфери / Борис Володимирович Потятиник. –
Львів, 1997. – 142 с.
7. Ротар Н. Політична реклама / Наталія Ротар. – Чернівці: «Рута», 2008. – 80 с.
8. Слухай Н.В. Суггестия и коммуникация: лингвистическое
программирование поведения человека : учебно-методическое пособие /
Наталья Виталиевна Слухай. – К.: Издательско-полиграфический центр
«Киевский университет», 2012. – 319 с.
9. Смирнов И. Психотехнологии. Компьютерный психосемантический анализ
и психокоррекция на неосознаваемом уровне / Смирнов И., Безносюк Е.,
Журавлев А. – М.: «Прогресс» – «Культура», 1995. – 416 с.
10. Ценев В. Психология рекламы (реклама, НЛП и 25-й кадр) / Вит Ценев. –
М.: ООО «Бератор», 2003.
Издательство «Речь», 2004. – 576 с.
2. Евхологіон або Требник цебто Чини Святих Таїнств, Благословення,
Освячення та інші Церковні Моління на різні потреби. Ч.1. – Вінніпег:
Видання Української Греко-Православної Церкви в Канаді, 1954. – 340 с.
3. Зенько Ю.М., Шеховцова Л.Ф., Элементы православной психологии / Ю.
М. Зенько, Л. Ф. Шеховцова,. – СПб.: ООО Издательство «Речь», 2005. –
250 с.
4. Изард К. Психология эмоций / Кэррол Э. Изард ; [пер. с англ.
А.Татлыбаева]. – СПб. : Издательство «Питер», 1999. – 440 с.
5. Поміч Пресвятої Богородиці: перед якими іконами Пресвятої Богородиці
молитися в різних потребах. З історичним описом та молитвами до кожної
ікони / [автор і складач, релігієзнавець Калінін А.В.]. – Б.м.: «Церковна
майстерня», б.р. – 104 с.
6. Потятиник Б.В. Екологія ноосфери / Борис Володимирович Потятиник. –
Львів, 1997. – 142 с.
7. Ротар Н. Політична реклама / Наталія Ротар. – Чернівці: «Рута», 2008. – 80 с.
8. Слухай Н.В. Суггестия и коммуникация: лингвистическое
программирование поведения человека : учебно-методическое пособие /
Наталья Виталиевна Слухай. – К.: Издательско-полиграфический центр
«Киевский университет», 2012. – 319 с.
9. Смирнов И. Психотехнологии. Компьютерный психосемантический анализ
и психокоррекция на неосознаваемом уровне / Смирнов И., Безносюк Е.,
Журавлев А. – М.: «Прогресс» – «Культура», 1995. – 416 с.
10. Ценев В. Психология рекламы (реклама, НЛП и 25-й кадр) / Вит Ценев. –
М.: ООО «Бератор», 2003.
Опубліковано
2019-04-02
Розділ
Статті