ЛІНГВО-СУГЕСТИВНИЙ АНАЛІЗ ПРАГМАТИЧНОГО ТЕКСТУ

ЕМОТИВНА КОРЕЛЯЦІЯ

  • Олена Вадимівна Климентова Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: молитва, лінгво-сугестивна техніка, мовний вплив, емотивна кореляція, прагматичний текст

Анотація

Адекватним об’єктом лінгвістичного аналізу в контексті окресленої проблеми виступають молитви. Було з'ясовано, що феномен гармонізувальної дії молитовного акту зумовлюється психо-екологічністю лінгво-сугестивного втілення молитви. Вочевидь, що механізми вербально-сугестивного впливу молитви можуть бути адаптованими до завдань інших впливових дискурсів.

Біографія автора

Олена Вадимівна Климентова, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

доктор філологічних наук, доцент

Посилання

1. Грановская Р.М. Психология веры / Рада Михайловна Грановская. – СПб.:
Издательство «Речь», 2004. – 576 с.
2. Евхологіон або Требник цебто Чини Святих Таїнств, Благословення,
Освячення та інші Церковні Моління на різні потреби. Ч.1. – Вінніпег:
Видання Української Греко-Православної Церкви в Канаді, 1954. – 340 с.
3. Зенько Ю.М., Шеховцова Л.Ф., Элементы православной психологии / Ю.
М. Зенько, Л. Ф. Шеховцова,. – СПб.: ООО Издательство «Речь», 2005. –
250 с.
4. Изард К. Психология эмоций / Кэррол Э. Изард ; [пер. с англ.
А.Татлыбаева]. – СПб. : Издательство «Питер», 1999. – 440 с.
5. Поміч Пресвятої Богородиці: перед якими іконами Пресвятої Богородиці
молитися в різних потребах. З історичним описом та молитвами до кожної
ікони / [автор і складач, релігієзнавець Калінін А.В.]. – Б.м.: «Церковна
майстерня», б.р. – 104 с.
6. Потятиник Б.В. Екологія ноосфери / Борис Володимирович Потятиник. –
Львів, 1997. – 142 с.
7. Ротар Н. Політична реклама / Наталія Ротар. – Чернівці: «Рута», 2008. – 80 с.
8. Слухай Н.В. Суггестия и коммуникация: лингвистическое
программирование поведения человека : учебно-методическое пособие /
Наталья Виталиевна Слухай. – К.: Издательско-полиграфический центр
«Киевский университет», 2012. – 319 с.
9. Смирнов И. Психотехнологии. Компьютерный психосемантический анализ
и психокоррекция на неосознаваемом уровне / Смирнов И., Безносюк Е.,
Журавлев А. – М.: «Прогресс» – «Культура», 1995. – 416 с.
10. Ценев В. Психология рекламы (реклама, НЛП и 25-й кадр) / Вит Ценев. –
М.: ООО «Бератор», 2003.
Опубліковано
2019-04-02