ГРАФІЧНІ ПАРАВЕРБАЛЬНІ ЗАСОБИ У СУЧАСНОМУ АНГЛОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ

  • Ольга Дмитрівна Макєдонова аспірант Запорізького національного університету
Ключові слова: рекламний дискурс, паравербальні засоби, прагматичний вплив

Анотація

Стаття присвячена аналізу графічних паравербальних засобів, які використовуються в сучасному англомовному рекламному дискурсі. У роботі виокремлено графічні паравербальні засоби англомовної реклами, окреслено особливості їх функціонування та прагматичний вплив на споживача

Посилання

1. Елина Е.А. Семиотика рекламы / Е.А. Елина. – М. : Дашков и К, 2009. – 136 с.
2. Ильясова С.В. Языковая игра в коммуникативном пространстве СМИ и рекламы / C.В. Ильясова, Л.П. Амири. – М. :
Флинта, 2009. – 296 с.
3. Макарук Л.Л. Синтез вербальних і невербальних засобів у сучасній англомовній комунікації / Л.Л. Макарук // Актуальні
питання іноземної філології. Науковий журнал. –2015. – № 2.– C. 138–142.
4. Макарук Л.Л. Структурний, прагматичний та синтаксичний потенціал піктограм та ідеограм у сучасному англомовному
мас-медійному дискурсі / Л.Л. Макарук [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://esnuir.eenu.edu.ua/handle/123456789/982.
Джерела ілюстративного матеріалу
5. Elle. – June 2011. – 253 p.
6. Family Fun. – November 2012. – 102 p.
7. Good Housekeeping. – May 2012. – 212 p.
8. GQ. – November 2011. – 274 p.
9. Ladies Home Journal. – February 2012. – 60 p.
10. Men’s Health. – November 2011. – 190 p.
11. PC World. – December 2012. – 120 p.
12. Stuff. – January 2012. – 212 p.
13. The Economist April. – 2012. – 128 p.
Опубліковано
2019-05-29