Семантика фрейма "навязывание" в наименованиях коммерческих групп лиц

  • Ганна Вікторівна Ходоренко Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Ключові слова: номінація, мовна одиниця, концепт

Анотація

У статті розглянуто поняття "фрейм", зокрема фрейм "Нав’язування"
у номінаціях груп осіб, що займаються комерційною діяльністю. Подано
формулу та компоненті формули фрейму "Нав’язування".

Біографія автора

Ганна Вікторівна Ходоренко, Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

Кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

1. Болдырев Н. Н. Когнитивная семантика / Н. Н. Болдырев. – Тамбов : ТГУ,
2001. – 316 с.
2. Зирка В. В. Прецедентные феномены в рекламном дискурсе / В. В. Зирка
// Вісник Дніпропетровського університету. – Вип. 3: Мовознавство. –
ДНУ, 2004. – С. 96 – 102.
3. Романов А. А. Системный анализ регулятивных средств диалогического
общения / А. А. Романов. – М. : ИЯ АН СССР. – 1988. – 183 с.
4. Dijk T. A. van. Studies in the pragmatics of discourse / T. A. van Dijk . – The
Hague etc., 1981. – XII, 331 – Р. 43.
5. Fillmore C. J. Frame semantics / C.J Fillmore // Linguistics in the morning
calm: Selected papers from the SICOL-1981. – Seoul : Seoul Publishing
house, 1982. – P.111 – 137.
6. Searle J. R. Sprechatktheorie und dramatischer Dialog: Ein Methodenansatz
zur Drameninterpretation / J.R. Searle, F. Kiefer., М. Bierwisch. – Tübingen:
Niemeyer, 1982. – 356 p.
Опубліковано
2019-03-27