ГІПЕРБОЛА ЯК ЗАСІБ ПРАГМАТИЧНОГО ВПЛИВУ В АНГЛОМОВНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ ДИСКУРСІ
Ключові слова:
економічний дискурс, гіпербола, прагматичні функції
Анотація
Статтю присвячено дослідженню особливостей функціонування гіперболи в сучасному англомовному економічному дискурсі. Окреслено способи актуалізації гіперболи в економічному дискурсі. Виявлено прагматичні функції цього стилістичного прийому.
Посилання
1. Аристотель. Риторика / Аристотель // Античные риторики: собрание текстов, статьи, комментарии / под общ. ред.
А.А. Тахо-Годи. – М. : Изд-во МГУ, 1978. – С. 15–167.
2. Деметрий. О стиле / Деметрий // Античные риторики: собрание текстов, статьи, комментарии / под общ. ред.
А.А. Тахо-Годи. – М. : Изд-во МГУ, 1978. – С. 237–287.
3. Дорогова Т.А. Функция гиперболы в немецкоязычной рекламе / Т.А. Дорогова // Вестник КГУ имени Н.А. Некрасова. –
2011. – № 3. – С. 136–140.,4. Крысин Л.П. Гипербола в разговорной речи / Л.П. Крысин // Русское слово, свое и чужое: исследования по современно-
му русскому языку и социолингвистике. – М., 2004. – С. 244–261.
5. Курахтанова И.С. Языковая природа и функциональная характеристика стилистического приема гиперболы: на материа-
ле английского языка : дисс. … канд. филол. наук : спец. 10.02.04 / И.С. Курахтанова. – М., 1978. – 210 с.
6. Тихомиров С.А. Гипербола в градуальном аспекте : дисс. … канд. филол. наук : спец. 10.02.01 / С.А. Тихомиров. –
М., 2006. – 241 с.
7. Храмченко Д.С. Гипербола как нелинейный оператор прагматической модификации английского делового дискур-
са / Д.С. Храмченко // Филологические науки. Вопросы теории и практики. – Тамбов : Грамота, 2013. – № 9(27). –Ч. II. –
С. 206–208.
8. Claridge C. Hyperbole in English: A corpus-based study of exaggeration / C. Claridge. – Cambridge : Cambridge University
Press, 2011. – 302 p.
Джерела ілюстративного матеріалу
9. Armstrong M. A Handbook of Management / M. Armstrong. – London : Kogan Page Ltd ; New Jersey : Nichols Publishing
Company, 1993. – 618 p.
10. Bishop M. Essential Economics: An A to Z Guide / M. Bishop. – Publisher John Wiley & Sons. – Vol. 22 of The Economist,
Ed. 2. – 339 p.
11. Collin P.H. Dictionary of Economics / P.H. Collin. – London : A & C Black, 2006. – 225 p.
12. Garrone G. The Appropriate Style of Economic Discourse. Keynes on Economics and Econometrics / G. Garrone,
R. Marchionatti. – Università di Torino, 2007. – 39 p.
13. Hill A.V. The Encyclopedia of Operations Management: A Field Manual and Glossary of Operations Management Terms and
Concepts / A.V. Hill. – New Jersey : Pearson Education, Inc., 2012. – 402 p.
14. Rothbard M.N. Economic Depressions: Their Cause and Cure / M.N. Rothbard. – Auburn, Alabama : Ludwig von Mises
Institute, 2009. – 52 p.
15. Rothbard M.N. Wall Street, Banks, and American Foreign Policy / M.N. Rothbard. – Auburn, Alabama : Ludwig von Mises
Institute, 2011. – 107 p.
16. Walther L.M. The Principles of Accounting / L.M. Walter. – 2001. – 376 p. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
www.principlesofaccounting.com.
А.А. Тахо-Годи. – М. : Изд-во МГУ, 1978. – С. 15–167.
2. Деметрий. О стиле / Деметрий // Античные риторики: собрание текстов, статьи, комментарии / под общ. ред.
А.А. Тахо-Годи. – М. : Изд-во МГУ, 1978. – С. 237–287.
3. Дорогова Т.А. Функция гиперболы в немецкоязычной рекламе / Т.А. Дорогова // Вестник КГУ имени Н.А. Некрасова. –
2011. – № 3. – С. 136–140.,4. Крысин Л.П. Гипербола в разговорной речи / Л.П. Крысин // Русское слово, свое и чужое: исследования по современно-
му русскому языку и социолингвистике. – М., 2004. – С. 244–261.
5. Курахтанова И.С. Языковая природа и функциональная характеристика стилистического приема гиперболы: на материа-
ле английского языка : дисс. … канд. филол. наук : спец. 10.02.04 / И.С. Курахтанова. – М., 1978. – 210 с.
6. Тихомиров С.А. Гипербола в градуальном аспекте : дисс. … канд. филол. наук : спец. 10.02.01 / С.А. Тихомиров. –
М., 2006. – 241 с.
7. Храмченко Д.С. Гипербола как нелинейный оператор прагматической модификации английского делового дискур-
са / Д.С. Храмченко // Филологические науки. Вопросы теории и практики. – Тамбов : Грамота, 2013. – № 9(27). –Ч. II. –
С. 206–208.
8. Claridge C. Hyperbole in English: A corpus-based study of exaggeration / C. Claridge. – Cambridge : Cambridge University
Press, 2011. – 302 p.
Джерела ілюстративного матеріалу
9. Armstrong M. A Handbook of Management / M. Armstrong. – London : Kogan Page Ltd ; New Jersey : Nichols Publishing
Company, 1993. – 618 p.
10. Bishop M. Essential Economics: An A to Z Guide / M. Bishop. – Publisher John Wiley & Sons. – Vol. 22 of The Economist,
Ed. 2. – 339 p.
11. Collin P.H. Dictionary of Economics / P.H. Collin. – London : A & C Black, 2006. – 225 p.
12. Garrone G. The Appropriate Style of Economic Discourse. Keynes on Economics and Econometrics / G. Garrone,
R. Marchionatti. – Università di Torino, 2007. – 39 p.
13. Hill A.V. The Encyclopedia of Operations Management: A Field Manual and Glossary of Operations Management Terms and
Concepts / A.V. Hill. – New Jersey : Pearson Education, Inc., 2012. – 402 p.
14. Rothbard M.N. Economic Depressions: Their Cause and Cure / M.N. Rothbard. – Auburn, Alabama : Ludwig von Mises
Institute, 2009. – 52 p.
15. Rothbard M.N. Wall Street, Banks, and American Foreign Policy / M.N. Rothbard. – Auburn, Alabama : Ludwig von Mises
Institute, 2011. – 107 p.
16. Walther L.M. The Principles of Accounting / L.M. Walter. – 2001. – 376 p. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу :
www.principlesofaccounting.com.