Словосполучення як різновид тексту вулиці
Ключові слова:
текст вулиці, лінгвістика тексту, словосполучення
Анотація
Стаття присвячена розгляду структурної організації російськомовного тексту вулиці. Здійснюється аналіз словосполучень, які зустрічаються серед написів та вивісок м. Дніпропетровська.
Посилання
1. Беловольская Л. А. Синтаксис словосочетания и простого предложения [Электронный ресурс] / Беловольская Л. А. –
Таганрог, 2001. – 55 с. – Режим доступа: http://www.lingvotech.com/belovolskaya-01.
2. Бове К. Л. Современная реклама. Творчество в составлении рекламных текстов / Бове К. Л., Аренс У. Ф. – М .: ДеНово,
1995.
3. Грамматика русского языка / Под ред. акад. В. В. Виноградова. – М., 1960. – Т. 2. – 930 с.
4. Ильясова С. В. Языковая игра в коммуникативном пространстве СМИ и рекламы / Ильясова С. В., Амири Л. П. – М. :
Флинта, Наука, 2012.
5. Меньшиков И. И. Текст как синтаксическая единица / И.И. Меньшиков // Вісник ДНУ. – Серія Мовознавство. – 2003. – Вип. 9. – С. 167-170.
6. Отин Е. С. Топонимия Донецка / Е. С. Отин; Донецкий национальный университет. Донецк: Юго-Восток, 2013. – 118 с.
7. Савченко А. В. Русскоязычный текст улицы: структурно-функциональный аспект: дис. на соискание науч. степени
канд. филол. наук: спец. 10.02.02 «Русский язык» / А. В. Савченко. – Днепропетровск, 2010. – 215 с.
8. Современный русский язык / Под ред. В. А. Белошапковой. – М., 1989. – 800 с.
9. Хопкинск К. Реклама. Научный подход / Хопкинск К. – М. : Альфа Пресс, 2005.
10. Воробьёв В. М. Тверской топонимический словарь.: Названия населённых мест / Воробьёв В. М. – М., 2005. 472 с.
11. Жучкевич В. А. Краткий топонимический словарь Белоруссии / Жучкевич В. А. – Мн.: Изд-во БГУ, 1974. – 447 с.
Таганрог, 2001. – 55 с. – Режим доступа: http://www.lingvotech.com/belovolskaya-01.
2. Бове К. Л. Современная реклама. Творчество в составлении рекламных текстов / Бове К. Л., Аренс У. Ф. – М .: ДеНово,
1995.
3. Грамматика русского языка / Под ред. акад. В. В. Виноградова. – М., 1960. – Т. 2. – 930 с.
4. Ильясова С. В. Языковая игра в коммуникативном пространстве СМИ и рекламы / Ильясова С. В., Амири Л. П. – М. :
Флинта, Наука, 2012.
5. Меньшиков И. И. Текст как синтаксическая единица / И.И. Меньшиков // Вісник ДНУ. – Серія Мовознавство. – 2003. – Вип. 9. – С. 167-170.
6. Отин Е. С. Топонимия Донецка / Е. С. Отин; Донецкий национальный университет. Донецк: Юго-Восток, 2013. – 118 с.
7. Савченко А. В. Русскоязычный текст улицы: структурно-функциональный аспект: дис. на соискание науч. степени
канд. филол. наук: спец. 10.02.02 «Русский язык» / А. В. Савченко. – Днепропетровск, 2010. – 215 с.
8. Современный русский язык / Под ред. В. А. Белошапковой. – М., 1989. – 800 с.
9. Хопкинск К. Реклама. Научный подход / Хопкинск К. – М. : Альфа Пресс, 2005.
10. Воробьёв В. М. Тверской топонимический словарь.: Названия населённых мест / Воробьёв В. М. – М., 2005. 472 с.
11. Жучкевич В. А. Краткий топонимический словарь Белоруссии / Жучкевич В. А. – Мн.: Изд-во БГУ, 1974. – 447 с.