Сугестивне мотивування платіжних рішень у сфері спортивних послуг

  • Олена Вадимівна Климентова доцент кафедри української філології для неспеціальних факультетів Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Ключові слова: вербальна сугестія, франчайзинг, комунікативний регламент, спортивний сервіс, платіжне рішення

Анотація

У статті проаналізовано вербально-сугестивні форми тиску на прийняття платіжного рішення в спортивному сервісі, розглянуто специфіку комунікативних регламентів франчайзингової угоди, де текст – це важлива умова ефективного просування товару на ринку та складник фінансового успіху

Біографія автора

Олена Вадимівна Климентова, доцент кафедри української філології для неспеціальних факультетів Київського національного університету імені Тараса Шевченка

доктор філологічних наук

Посилання

1. Говард М. Мы знаем, что вам нужно. Как они влияют на наше сознание / М. Говард ; пер. с англ. М. Финогенова. –
Екатеринбург : Ультра ; Культура, 2007. – 192 с.
2. Говард М. Мы знаем, что вам нужно. Как они влияют на наше сознание / М. Говард ; пер. с англ. М. Финогенова. –
Екатеринбург : Ультра ; Культура, 2007. – 192 с.
3. Секстон Д. Университет Трампа. Маркетинг / Д. Секстон ; пер. с англ. П. Самсонов. – Минск : Попурри, 2011. – 496 с.
4. Слухай Н. Суггестия и коммуникация: лингвистическое программирование поведения человека : [учебно-методическое
пособие] / Н. Слухай. – К. : Издательско-полиграфический центр «Киевский университет», 2012. – 319 с.
5. FitCurves. Программа обучения «Клаб Кемп» : выдержки из АСЕ Персонального пособия тренера, Института аэробики
Купера, Ассоциации фитнесса и аэробики Америки. – 138 с.
Опубліковано
2019-06-26