ЖАНРИ ЕЛЕКТРОННОЇ НАУКОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ: ПЕРІОД WEB 2.0

  • Тетяна Вадимівна Яхонтова доцент кафедри іноземних мов для природничих факультетів факультету іноземних мов, директор Центру англомовної академічної комунікації Львівського національного університету імені Івана Франка
Ключові слова: електронна наукова комунікація, неформальна наукова комунікація, жанр, лінгвістична генологія наукової комунікації, науковий блог, твіт-запис, Open Notebook (відкритий записник)

Анотація

Статтю присвячено аналізу провідних соціокомунікативних і мовних характеристик жанрів електронної англомовної наукової комунікації періоду Web 2.0. Дослідження здійснено в межах жанроцентричного мовознавчого напряму - лінгві­стичної генології наукової комунікації

Біографія автора

Тетяна Вадимівна Яхонтова, доцент кафедри іноземних мов для природничих факультетів факультету іноземних мов, директор Центру англомовної академічної комунікації Львівського національного університету імені Івана Франка

доктор філологічних наук, доцент

Посилання

1.Арнольд И.В. Значение сильной позиции для интерпретации художественного текста / И.В. Арнольд // Иностранный
язык в школе. -М., 1978. - № 4. - С .23-31.
2.Горошко Е.И. «Чирикающий» жанр 2.0 Твиттер, или Что нового появилось в виртуальном жанроведении / Е.И. Горош-
ко //Вестник Тверского государственного университета. - Тверь,2011.- № 3. - С.11-21.
3.Каптюрова В.В. Структурна організація повідомлень у англомовних мікроблогах / В.В. Каптюрова // Лінгвістика
XXI століття: нові дослідження і перспективи. - К . : Логос,2011.- С.164-171.
4.Мирский Э.М. Проблемы исследования коммуникации в науке / Э.М. Мирский // Коммуникация в современной нау­
ке / [Э.М. Мирский, В.И. Садовский] ; под ред. Л.В. Блинникова. - М. : Прогресс, 1976. - С. 5-24.
5.Яхонтова Т.В. Жанри первинної наукової комунікації: сучасні тенденції розвитку / Т.В. Яхонтова // Науковий вісник
Дрогобицького державного педагогічного університету. Серія «Філологічні науки (мовознавство)». - Дрогобич, 2014. -
№ 1.-С. 135-140.
6. Яхонтова ТВ. Жанровые характеристики англоязычного научного блога / Т.В.
Яхонтова // Филология и литературоведе­ние.- М . : МНИЦ, 2014. - № 1. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://philology.snauka.ru/2014/01/653.
7.Яхонтова Т.В. Лінгвістична генологія наукової комунікації : [монографія] / Т.В. Яхонтова. - Львів : Вид. центр ЛНУ ім.І. Франка, 2009.-420 с.
8. Boyd D. A blogger's blog: Exploring the definition of a medium /D.Boyd // Reconstruction: Studies in Contemporary Culture. -
2006.- Vol. 6. - № 4. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://blog.lib.umn.edu/blogosphere/blogging_as_social_
action_a_genre_analysis_of_the_weblog.html.
9. Campagna S. Introduction / S. Campagna, G. Garzone, C. Hie, E. Rowley-Jolivet // Evolving Genres in Web-mediated
Communication / ed. by S. Campagna, G. Garzone, C. Hie, E. Rowley-Jolivet. - Bern : Peter Lang, 2012. - 337 p.
10. Herring S.C. Weblogs as a bridging genre / S.C. Herring, LA. Scheidt, E. Wright, S. Bonus // Information Technology & People. -2005. -Vol.18. - № 2. -P.142-171.
11.Kjellberg S. Scholarly blogging practice as situated genre: An analytical framework based on genre theory / S. Kjellberg // IRinformationresearch. - 2009. - Vol.
14. - № 3. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://www.informationr.net/ir/14-3/ paper410.html.
12.Luzon M.J. Bloggers' status and social presence in academic weblogs / M.J. Luzon // Constructing Interpersonality: Multiple
Perspectives on Written Academic Genres / ed. by R. Lorez-Sanz, P. Mur-Duenas, E. Lafuente-Millan. - Newcastle upon Tyne :
Cambridge Scholars Publishing, 2010. -P. 295-310.
13.Miller C.R. Blogging as social action: A genre analysis of the weblog / C.R. Miller,D.Shepherd//Into the Blogosphere / ed. by
L. Gurak,S.Antonjevic, L. Johnson et al. - 2004. - [Електронний ресурс]. - Режим доступу : http://blog.lib.umn.edu/blogosphere/
blogging_as_social_action_a_genre_analysis_of_the_weblog.html.
14.Sokol М. Metadiscourse and the Construction of the Author's Voices in the Blogosphere: Academic Weblogs as a Form of Self-promotion / M.
Sokol // Evolving Genres in Web-mediated Communication /
ed.by S. Campagna, G. Garzone, С. Hie,
E.Rowley-Jolivet. -Bern : Peter Lang, 2012. - P.265-288.
Опубліковано
2019-04-22